(Strokovna) javnost je enotna. Zasnova natečaja, da o izbrani rešitvi niti ne govorimo, za novi logotip in pozicijski slogan Slovenije, je fiasko brez primere v sodobnem slovenskem oblikovanju, (turističnem) marketingu in (Janezovi) politiki (v oblikovanju).
Med številni negativnimi ocenami za najkrajšo, najduhovitejšo in najbolj gastronomsko proglašam spodnjo.
Manjše srce na vrhu zarežemo z ostrim nožem, prešpikamo s Triglavom in zavijemo v lipov list. (novoletne sarmice 2008)
(Marko Zorko, Mladina18.11.2006)
Med številni negativnimi ocenami za najkrajšo, najduhovitejšo in najbolj gastronomsko proglašam spodnjo.
Manjše srce na vrhu zarežemo z ostrim nožem, prešpikamo s Triglavom in zavijemo v lipov list. (novoletne sarmice 2008)
(Marko Zorko, Mladina18.11.2006)
P.s. (Smetarjevi): Anonimni javni natečaj je bil zaključen 4. septembra 2006, ministrski predsednik JJ pa je s čepico (gl. fotografija) po Kredarici, na prireditvi Vrh na vrhu, paradiral 3 dni prej, 1. septembra 2006.
■ gl. tudi Gasilska zveza sLOVEnia
■ gl. tudi Pičiga STO
■ Tukaj pa najdete še zadnjo korekturo razpisa natečaja za novi znak in slogan Slovenije.
■ gl. tudi Pičiga STO
■ Tukaj pa najdete še zadnjo korekturo razpisa natečaja za novi znak in slogan Slovenije.