17. nov. 2006

Pičiga STO


Dimitrij Piciga, direktor Slovenske Turistične Organizacije, za katerim v doslejšnjem turističnem delovanju (Hoteli Bernardin, Globtour, Kompas) ni opaznejših sledi, pozitivno ocenjuje novo grafično podobo in pozicijski slogan (turistične) Slovenije.

Za Finance (17.11.2006) med drugim pove: “... Odzivi na predlog logotipa in slogana Slovenije kot turistične destinacije so pozitivni ...” Piciga očitno ne spremlja slovenskih medijev. Ali pa ima prav posebno, samo njemu jasno percepcijo. V službi njegovega veličanstva Piciga še (po)modruje: “... Znak in slogan sta v skladu s sodobnimi smernicami na področju gradnje znamke držav, saj vključujeta komponento čustev, kar se še posebno kaže v vsebini in pojavni obliki slogana I Feel Slovenia. Znak (grafična podoba) vključuje elemente, ki so prepoznavni za Slovenijo (Triglav) ...” Zanimiva teorija, ni kaj. Upajmo, da so Picigina znanja o turizmu bolj poglobljena kot tista o grafičnem oblikovanju. STO-ju predlagam izvedbo ankete med tujimi turisti. Tistemu, ki ve, kaj je Triglav, naj podarijo 2-urno druženje z direktorjem Picigo. Srečnežu, ki nas prepoznava po Triglavu ali pa nas je zaradi Triglava celo obiskal, pa podarimo vikend aranžma na Kredarici. Nagradi sta dokaj enakovredni, za pravilen odgovor pa ne bi smeli priznati "Zavarovalnica Triglav".

Sicer pa je Piciga znan po legendarni izjavi med dvema rundama v enem od ljubljanskih bifejev: “Počakajte, moram it’ dva zradirat’, pa pridem nazaj.” V prevodu to pomeni, da je šel dvema (so)delavcema vročiti odpoved.
Lepi obeti za slovenski turizem. Še posebej za gasilce (Smetnjak), krvodajalce (Dnevnik) in srce Jezusovo (Ranko Novak), ki jim je novi logotip najbliže. Novi pozicijski slogan pa v luči slovenskega vsakdana lahko beremo tudi I Feel Slovenia.

gl. tudi
Gasilska zveza sLOVEnia