Britanci, kjer etična vprašanja na področju trgovine proizvajalcem že povzročajo resnejše probleme, svetujejo bojkot naslednjih blagovnih znamk:
■ Bacardi. V svojih marketinških aktivnostih nenehno poudarjajo kubanske korenine. Po drugi strani pa aktivno sodelujejo v protikubanskih lobističnih skupinah v ZDA.
■ Coca-Cola. Zaradi represij zoper aktivnosti kolumbijskih sindikatov.
■ Colgate, Palmolive. Zaradi poizkusov na živalih.
■ Lonely Planet, vodniki. Zaradi informacij o potovanjih v Burmo. Vso turistično infrastrukturo so s prisilnim delom zgradili prebivalci, ki so jim na ta način kratili osnovne človeške pravice.
■ Microsoft. Eden glavnih donatorjev republikanske stranke G. W. Busha.
■ Rolls-Royce. Zaradi investicij v Burmo (gl. zgoraj).
Britanski listi dodajamo domače predloge za bojkotirat:
■ Založba Učila International
■ Stojan Zdolšek (odvetnik, v oklepaju)
■ Kolosej, mega kino, kjer so med prvimi s podražitvami napovedali prihod evra. Zato, da nas oderejo še z vstopnico, če nas pred predstavo že njihovi cocaloraji in koruzniki. Pa nam za ta denar v dvoranah ne zagotovijo niti osnovnega reda in miru.